Blogerka o imigrantach

Z wielką pewnością jeszcze niedawno umieściłam na swoim fanpage wpis będący poparciem dla uchodźców.  W tamtym momencie nie było dla mnie najmniejszych wątpliwości, że tym ludziom trzeba po po prostu pomóc. Uległam manipulacji mediów i wyłam całe dnie,wylewając z siebie łzy współczucia i smutku... Nie rozumiałam tych wszystkich ludzi,którzy są na nie. Nie umiałam ogarnąć, dlaczego moi znajomi, nawet ci o wielkim sercu ,również nie chcą pomagać tym ludziom ani widzieć ich w swoim kraju. Do czasu...

Moje zdanie zmieniło się o 180 stopni. Moje współczucie zamieniło się w strach,a smutek przeistoczył  w niepokój...
Obejrzałam masę filmików, które idealnie odwzorowują to,z czym naprawdę mamy do czynienia. Przeczytałam dziesiątki wywiadów, artykułów oraz wszelakich wpisów związanych z tym gorącym tematem. I mogę teraz głośno powiedzieć,że zmieniłam swoje zdanie - JESTEM NA NIE.
Nie jestem i nigdy nie byłam rasistką, zawsze uważałam,że każdemu należy się szansa,ALE nie naszym kosztem. Nie kosztem naszych rodzin i dzieci.

Jesteśmy milionerami ( zobacz wpis "Jak zostać milionerem?" ) i tak po prostu chcemy się tymi milionami dzielić? Chcemy pozwolić, by je nam odebrano? By pozbawiono nas najważniejszych w świecie rzeczy, osób i uczuć?
Obudźmy się póki nie jest jeszcze za późno...

A wiecie, że jeśli muzułmanin zgwałci Ciebie, Twoją siostrę, koleżankę córkę, czy matkę to zostanie uniewinniony przez sąd? Tak po prostu pozostanie na wolności bez żadnych konsekwencji? A no tak... ponieważ, jeśli nie masz na głowie chusty zasłaniającej włosy, szyję i uszy - pożądasz tego gwałtu. Sąd będzie musiał go uniewinnić, ponieważ religia mu na to pozwala. 
To się przecież może stać dziś, jutro lub za miesiąc. To już się dzieje... !!!

Unia podaje takie konkretne liczby... ale czy zdajecie sobie sprawy, że te liczby będą się mnożyć w niesamowicie szybkim tempem? Po pierwsze jeśli ściągniemy do kraju jednego człowieka, to ten jeden człowiek ma prawo sprowadzić całą swoją rodzinę! Po drugie... Wskaźnik urodzin dzieci wśród muzułmanów jest znacznie większy niż u nas. To wszystko sprowadza się do jednego, do zdobycia terenów Europy poprzez zasiedlenie. (Hijra - zdobycie terenu wroga poprzez zasiedlenie, najczęściej pokojowe, bez walki). Nie wiem, jak Wy, ale ja się boję. Co z tego, że to potrwa kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt lat? Nie chcę by moje dziecko miało przyszłość wypełnioną wiecznym strachem.

Gdy będzie ich więcej - wprowadzą prawo szariatu, będą torturować chrześcijan, obrzezać małe dziewczynki, gwałcić swoje kobiety, palić niewiernych i zakopywać żywcem zdrajców. Tego chcecie? W takim kraju chcecie żyć? 

Pokaże Ci parę filmików, które wpłynęły na zmianę mojego zdania...
Ostrzegam jednak, że niektóre z nich są dla osób powyżej 18 lat, bo zawierają drastyczne sceny.

http://goo.gl/P7TX77
https://goo.gl/Cdymuk
https://goo.gl/2X2TpD
https://goo.gl/XThLM5
https://goo.gl/bO1hxm

Filmiki są wstrząsające, ale ukazują całą prawdę... Ukazują to, co nas czeka.
Jestem bardzo ciekawa co w szkołach mówią Wasi nauczyciele WOS`u i historii?
Podzielcie się tym proszę.


KLIK                                                             KLIK                                                                KLIK                                                              KLIK   
 Włoski: Cosmoshop
(recenzja powinna pojawić się w przyszłym tygodniu)

Co Ty myślisz na ten temat?
A jeśli chodzisz do szkoły, to podziel się tym, czy to, co się dzieje jest poruszane na WOS`ie lub historii? Co mówią nauczyciele?

Etykiety: , , ,