Jak zostać milionerem?

Bogactwo  to słowo dobrze znane nam wszystkim. Pieniądze w dzisiejszym świecie są niezwykle ważne i potrzebne, a ludzie są w stanie zdobywać je nawet kosztem innych. Po trupach do celu, jak to się mówi. Jednak to właśnie one dają nam przepustkę do świata luksusu, drogich samochodów, luksusowych wycieczek i markowych ubrań. To pieniądze decydują o tym, co będziemy robić w weekend, jak będzie wyglądał nasz obiad i w jakim miejscu będziemy mieszkać. Mają niezwykle dużą moc i może właśnie dlatego my wszyscy dążymy do tego, by zostać milionerami? By mieć wszystko czego tylko zapragniemy, spełniać marzenia i wszystkie zachcianki. 
Bo to tego chcemy prawda?

Być może czytasz mojego bloga regularnie, a być może zaciekawiło Cię po prostu pytanie "Jak zostać milionerem? i chcesz poznać na nie odpowiedź. Także już przechodzę do sedna... (zobacz!)
Zacznę od tego, że trochę Cię zaskoczę 
Twoja droga do zostania milionerem jest krótka, bardzo krótka a może nawet już nim jesteś. 
Jak to możliwe? A no tak, że jest jeszcze jeden rodzaj bogactwa, ten bardziej wartościowy...

Wszyscy ślepo podążamy za pieniędzmi, wciąż kombinujemy, jak je zdobyć. Robimy przekręty, gramy w totka, kupujemy zdrapki... Wszystko kręci się wokół kasy. Wciąż narzekamy, że nie stać nas na to i na to, że nic nie mamy, a inni tak. Skądś to znasz, prawda?
Ja miałam tak samo, dopóki internetu nie obiegło jedno zdjęcie chłopca wyrzuconego przez morze, 
dopóki nie przeczytałam słów jego taty, na którego oczach zginęła żona wraz z dwójką synów. 

Teraz Cię zapytam o parę rzeczy.
Masz dach nad głową? Nie grozi Ci śmierć? Masz rodzinę, przyjaciół, dzieci? Jesteś bogaty! Takiego bogactwa nie da się wycenić, nie da się przeliczyć w złotówkach, dolarach, ani w euro ile warta jest miłość, przyjaźń i bezpieczeństwo. Uwierzcie, że to jest dużo bardziej cenne niż liczba zer na Waszym koncie. I choć pieniądze są cholernie ważne, to czasem prowadzą nas w złym kierunku... Czasem nas po prostu gubią. Także nie wyceniaj wszystkiego na podstawie kasy, bo niektóre rzeczy są bezcenne. Życie jest bezcenne. 

Zdjęcie tego chłopca spowodowało, że już kilkakrotnie płakałam. Wkręciłam się w jego historię tak bardzo, jakbym znała tą rodzinę. Patrzę na fotomontaże, które przedstawiają tego chłopca w tej samej pozycji tyle, że leżącego w łóżku i przykrytego kocem. W tym momencie znów ryczę, biorę na ręce mojego synka i mocno go przytulam. To przecież mogliśmy być my... To właśnie te zdjęcie i ta historia obudziła we mnie mnie świadomość, jak wiele posiadam i jak bardzo bogata jestem. #kiyiyavuraninsanlik #alyan 

Uważam, że choć bez pieniędzy nie da się żyć - naszym priorytetem zawsze powinna być rodzina. Doceńmy to, co mamy póki nie jest za późno. Doceniając życie, bliskich i dach nad głową stajemy się milionerami. Mamy wszystko, mamy miłość, jesteśmy bezpieczni. Razem oczywiście możemy dążyć do bogactwa materialnego, ale musimy uważać, by te dążenie nas nie zatraciło. Mamy do stracenia więcej niż jest nam w stanie się wydawać. Bo powiedz mi, chciałbyś zostać na świecie sam jak palec, ale z wielką fortuną na koncie? Chyba nikt by tego nie chciał.

Największe bogactwo nosi się w sercu, więc dlaczego pytasz mnie jak zostać milionerem?
Ty już nim jesteś!

mini sonda : JESTEŚ MILIONEREM? 
TAK         NIE        BĘDĘ 

 SPODNIETUTAJ            BLUZKADRESSIN klik     PŁASZCZTUTAJ klik       TORBATUTAJ!         OKULARYTUTAJ

 SPODNIETUTAJ            BLUZKADRESSIN klik     PŁASZCZTUTAJ klik       TORBATUTAJ!         OKULARYTUTAJ


KLIK                                                             KLIK                                                                KLIK                                                              KLIK   
SPODNIE: TUTAJ            BLUZKA: DRESSIN klik     PŁASZCZ: TUTAJ klik       TORBA: TUTAJ!         OKULARY: TUTAJ


Jeśli zgadzasz się ze mną, proszę - udostępnij ten wpis dalej za pomocą jednej z poniższych ikonek. Dziękuję!

Etykiety: , , , , , ,