Tiulowe cytaty - HanuloveTiulove

Dziś chcę pokazać Wam sesję, która powstała w wyniku współpracy z HanuloveTiulove. Ale żeby to nie były tylko zdjęcia, postanowiłam odziać je w piękne,wartościowe słowa. W cytaty.
Nie będę ukrywać, że od przeglądania cytatów, wierszy i innych krótkich form lirycznych jestem uzależniona. Czasem to właśnie one inspirują mnie do nowych postów. Bardzo też często podnoszą na duchu i wprawiają w pozytywy nastrój.

A tiul? A tiul kojarzy mi się ze światem baśni i bajek... I chyba dlatego chciałam, by Xavier był dziewczynką. (...) Latika miałaby w pokoju tiulowe pompony i spódniczki we wszystkich możliwych kolorach tęczy i szarości. Uwielbiam połączenie tego materiału z czymś eleganckim i neutralnym... 
Jeśli masz córeczkę, siostrzenicę, bratanicę lub koleżankę z dzieckiem - spraw radość tej małej istocie i pozwól by HanuloveTiulove uszyła dla niej najpiękniejszą sukienkę, spódniczkę, opaskę... Pozwól dziecku dotknąć tęczy. Tiulu w kolorach tęczy.

"Dziecko to marzenie wszystkich możliwości ... "



Jest takie miejsce w życiu dziecka, w którym czuje się niczym w najwspanialszej i najprawdziwszej bajce. Miejsce do którego wraca, o którym myśli i za którym tęskni. Zazwyczaj nigdy o nim nie zapomina,a jako dorosły nadal czuję jego zapach, widzi kolory i nadal do niego wraca.  Masz takie miejsce?
ZOBACZ WIĘCEJ ZDJĘĆ I CYTATÓW


Dziecko to dar, wielki i niezastąpiony. Pragnienie noszenia istoty pod sercem, towarzyszyło mi tak długo, że zaczęłam tracić nadzieję. Bać się tego, że nigdy nikt nie powie do mnie "mamo". Na szczęście mam syna. Zdrowe i najukochańsze dziecko. Moje dziecko.

Dzieci są takie niesamowite. Cieszą się z każdej drobnostki... To właśnie umiejętność doceniania każdej małej pierdółki,powoduje że ich marzenia spełniają się codziennie. Gdybyśmy my - dorośli bardziej doceniali najdrobniejsze rzeczy - bylibyśmy prawie tak szczęśliwi, jak dzieci.

To my kształtujemy charakter naszych dzieci. Mamy wpływ na ich dzieciństwo, młodość i przyszłość... Możemy tak wiele, a często wszystko chrzanimy. Dziecko jest niczym czysta kartka, to Ty w dużym stopniu decydujesz, jakie nadasz mu wartości.

Nigdy nie blokuj swojego dziecka. Nie mów, że jest do niczego, że nic nie umie, że się myli. Musisz mu podarować, jak najwięcej wiary i nadziei. Dzięki Twojej pewności, że potrafi i może to zrobić - stanie się w przyszłości tym, kim tylko zapragnie.

Sukienki/spódniczki : HanuloveTiulove - like! 
Zdjęcia: Amanda Niedrich Photography - like!

Aktualizacja 8 czerwca
Dorzucam zdjęcie mojego Xaviera :)

Etykiety: