Logo dla blogerki - SandraMitułaBlogger

Chciałam Wam pokazać nowy projekt, jaki wykonałam dla autorki bloga SandraMitułaBlogger.

Od dziś będą pojawiały się tu również takie posty, ponieważ wraz ze zmianami, jakie niedługo nastąpią, wprowadzam parę nowych blogowych kategorii. Mam nadzieję, że Wam się spodoba .
A tymczasem, jeśli potrzebujesz jakiegoś projektu - napisz do mnie.
 
Sandra jest wizażystką poprosiła mnie o nowe proste logo, które będzie mogła umieścić w nagłówku swojej strony, jak i wklejać na zdjęcia jako znak wodny. Z użyciem dwóch czcionek wykonałam nowoczesne a zarazem minimalistyczne czarne logo, które idealnie wpasowało się w gust Sandry. 


Potrzebujesz projektu? Buduję portfolio i chętnie go dla Ciebie wykonam. 
Napisz do mnie wiadomość na facebooku lub e-mail : amandaniedrich@gmail.com

Etykiety: ,