Sposoby na brak energii ?

Najgorsze co może mnie spotkać to brak energii, który najczęściej utrzymuje się od paru do kilkunastu dni. Wtedy zawalam wszystko : ćwiczenia, dietę, bloga, a nawet siebie.
Choć w głowie roi się od pomysłów, choć każdego wieczora wymyślam sobie piękny plan jutrzejszego dnia, choć w myślach przejawiają się obrazki aktywnego życia - mnie brak wigoru. Zaczęłam pijać redbule z nadzieją, że trochę pomogą, ale nie pomagają. Kawa również na mnie nie działa, od dawien dawna piję ją tylko do smaku. A czasem nawet w efekcie zaczyna boleć mnie głowa...  Liczyłam, że może wprowadzenie w życie zdrowej diety coś pomoże, ale minęły dwa miesiące i również ona nie wpłynęła na moje samopoczucie.
Wiele razy słyszałam, że to niepokojące, że młodej osobie tak często brakuje sił i nic się nie chce. Nigdy nie brałam tego do siebie, ale teraz zaczynam się zastanawiać...
Bo gdzie podziała się energia i witalność z dawnych lat? Przecież nie jestem stara, powinnam tryskać energią, a nie narzekać co parę dni na ból głowy i brak sił na cokolwiek. Znacie jakieś sposoby?


Narzutka - KLIK  Bluzka : KLIK 








Narzutka - KLIK  Bluzka : KLIK 

Etykiety: , ,