Wybielanie zębów z iWHITE - efekty

Zawsze, gdy piszecie mi, że mam ładny uśmiech, moje policzki delikatnie się czerwienią. 
Nigdy go nie lubiłam. Problemy z zębami towarzyszą mi od momentu założenia na nie aparatu w szkole podstawowej. To wtedy zaczęły się psuć, żółknąć,kruszyć, w efekcie czego mam teraz plombę na plombie.
Wielokrotnie próbowałam je wybielić. Były więc po drodze różne nakładki, pasty, proszki i nic. Tym razem trafiłam na iWHITE...


Zdjęcia PRZED




Informacje od producenta

iWhite jest łatwym w użyciu produktem do wybielania zębów w warunkach domowych. Jednorazowe nakładki iWhite są cienkie i elastyczne, dzięki czemu zapewniają wygodne dopasowanie i maksymalną efektywność.
Nie trzeba czyścić ani wygotowywać nakładek, nie ma problemu ze strzykawkami lub szczoteczkami, odmierzaniem porcji żelu czy stosowaniem specjalnej pasty lub płynu do płukania zębów. Zawierają one nowy, rewolucyjny żel wybielający, który, jak dowiedziono klinicznie, jest bezpieczny dla zębów i zapewnia natychmiastową skuteczność. Wystarczy 20 minut dziennie, aby uzyskać natychmiastowy efekt wybielenia zębów aż do 8 odcieni. Produkt możesz stosować przez 5 kolejnych dni, dzięki czemu rezultat będzie jeszcze lepszy, lub aplikować raz na jakiś czas, gdy uznasz, że to konieczne. Higienicznie zapakowane nakładki w uniwersalnym rozmiarze wypełnione są aktywnym żelem.

Technologia

Dowiedziono klinicznie, że nowa formuła iWhite Instant jest bezpieczna i daje natychmiastowy efekt. Produkt oparty na unikalnej technologii wytwarzania powłoki z krystalizowanego wapnia, która zapewnia natychmiastowy efekt wybielający, aktywnie usuwa przebarwienia i jednocześnie wzmacnia szkliwo zębów. Białe, bioaktywne kryształki w połączeniu z silną polimeryczną substancją, tworzącą powłokę, fizycznie przyłączą kryształki do powierzchni zębów co prowadzi do uzyskania optycznego efektu wybielającego. Technologia wytwarzania powłoki z krystalizowanego wapnia wsparta nowatorskim, nienadtlenkowym składnikiem wybielającym zęby: kwasem ftalimidoperoksykapronowym (PAP). Jest to usuwająca plamy cząsteczka o silnym działaniu, która rozbija przebarwienia na zębach nie naruszając struktury zębów. Elastyczne nakładki w uniwersalnym rozmiarze są przeznaczone do wybielania zarówno przedniej jak i tylnej powierzchni zębów. Jest to ważne, ponieważ zęby są częściowo przezroczyste i przebarwienia znajdujące się na ich tylnej powierzchni mogą być widoczne na przedniej.

Cechy

Zawartość:

10 gotowych do użycia nakładek iWhite Instant wypełnionych żelem.
Skład: Aqua, Hydrated Silica, Glycerin, Phthalimido-peroxy-caproic Acid, Sorbitol, Chondrus Crispus Powder/ Hydrated Silica, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Aroma, Acrylates/Acrylamide Copolymer and Mineral Oil and Polysorbate 85, Citric Acid, Methyl Paraben, Calcium lactate gluconate, BHT, Xylitol, Potassium Acesulfame.
Strona internetowa: www.iwhiteinstant.com



 
CZY TO DZIAŁA? CZY WARTO? CZY SĄ EFEKTY?
Szczerze? O dziwo działa. Do testowania pasków wybielających i pasty podchodziłam bardzo ostrożnie... Raczej nie oczekiwałam, że moje zęby w mniejszym czy większym stopniu się wybielą. Choć producent podaje, że zęby mogą stać się bielsze aż o 8 tonów, mi udało się wybielić je o jakieś może 2?
   No właśnie, wadą jest to, że nie ma załączonego miernika kolorów, przez co ciężko jest precyzyjnie określić efekt. Wydaje mi się jednak, że jak na moje ząbki,takie dwa tony to i tak sporo, bo żadne inne wynalazki tego cudu nie dokonały. Piję dużo kawy, przez co mam sporo przebarwień na zębach, a zwłaszcza w ich zakamarkach. Wybielanie sprawiło, że przebarwienia te znikły prawie całkowicie.
   Drugą wadą jak dla mnie jest smak pasty do zębów - dodałabym tam więcej mięty. Często moje szczotkowanie kończyło się podwójnym myciem zębów (dwoma pastami), by zachować świeży miętowy oddech, bo pasta iWhite go nie zapewnia.
   Plusami jest na pewno to, że pomimo moich wrażliwych dziąseł, ta pasta ich dodatkowo nie podrażniła. Nie odczułam żadnego dyskomfortu ani po nakładkach, ani po paście. A bałam się, bo często nasze zęby stają się nagle nadwrażliwe i sprawiają nam dodatkowy kłopot i ból. 
iWHITE spisało się jednak znakomicie!

Dodam, że mój mąż używa TYLKO pasty iWHITE, bez żadnych nakładek i chwilami wydaje mi się, że efekt wybielania jest bardziej widoczny u niego niż u mnie. Pamiętajcie jednak, że każdy ma inną barwę kości, przez co stopień wybielania u każdej osoby będzie różny.

   Co do stosowania nakładek,nie jest ono kłopotliwe. Żel nie rozprowadza się do końca równomiernie, ale można temu lekko pomóc, przez co nasz przedni łuk jest raczej całkowicie pokryty magicznym wybielającym specyfikiem.

A oto efekty po 5 dniach stosowania nakładek z żelem wybielającym + pasty iWHITE

 Zdjęcia PO 





A Ty wybielałeś kiedyś zęby? Znasz produkty tej firmy?  Być może pora wyczarować nowy,piękny uśmiech?

ZAPOZNAJ SIĘ Z OFERTĄ iWHITE 
www.iwhite.pl

Etykiety: , , ,