Silna wola

Natłok obowiązków wywołuje u Ciebie dreszcze, a czas mknie nieubłaganie. Pijesz trzecią już kawę, a nie ma nawet południa. Na dodatek przytłacza cię fakt, że brak silnej woli wszystko stopuje... Cofasz się zamiast iść na przód.

I jak tu wziąć się za siebie?

Silna wola, a właściwie jej brak to mój bardzo słaby punkt. Gdybym była bardziej zawzięta i ambitna to zapewne miałabym o wiele więcej niż mam, byłabym bardziej zorganizowana i tryskałabym energią. Gdybym umiała wytrwać w postanowieniach miałabym teraz figurę, jak z okładki "SHAPE", a mój mózg znałby tysiące nowych słówek i zwrotów w języku niemieckim. Znajomość języka zapewne zapieczętowałaby nowe znajomości, a te odkryłyby nowe horyzonty...
Ale nie umiem wytrwać. Poddaje się i przez to stoję po raz kolejny w punkcie wyjścia. A nawet gorzej... Bo wraz z każdą porażką cofam się dalej niż ten punkt. 
Potrzebuję porządnego kopa i to takiego ogromnego! Muszę w końcu wystartować z powodzeniem.

Tak naprawdę to długotrwały brak internet wywołał u mnie ten stan lenistwa... Niby zabiera mi on zbyt wiele czasu i powoduje, że nie wyrabiam się w ciągu dnia z postanowieniami, ale bez niego jest jeszcze gorzej. Dlatego teraz, jak już w końcu mam stałe łączę - wzięłam się w pierwszej kolejności za nadrabianie, by być na bieżąco. Myślę, że gdy już ogarnę całą blogosferę i nadgonię to, co mnie ominęło... start będzie łatwiejszy.

Xavier ma dziś 9 miesięcy - ten czas tak szybko mknie... 
A co najpiękniejsze, mam wrażenie, że Niemcy wpłynęły na niego rewelacyjnie. Nagle zaczął raczkować, siadać, wstawać, chodzić przy meblach i.... jeść! Bo do niedawna wszystko, co nie było mlekiem, było be. A więc ósmy miesiąc okazał się dla niego przełomowy...
Nic tylko brać z dzieci przykład i czerpać z życia co najlepsze, zdobywając nowe umiejętności.

Jestem ciekawa, skąd Wy czerpiecie energię i silną wolę? 

A tymczasem  idę jeść śniadanko, trochę się pouczyć i zostawiam Was ze zdjęciami
Buzia

tosty z serem
dreamaker zdjęciedreammaker mgiełka
 WIĘCEJ ZDJĘĆ

organizacja czasu
oczy dziecka
dziecko ząbkuje
dziecko stoi w łóżeczku
dziecko raczkuje
   A zdjęcie kwiatów zrobiłam telefonem (samsung galaxy s4) na spacerze, aż mnie zatkało, gdy zobaczyłam jakość zdjęcia i widoczność szczegółów!
aparat w telefonie bokeh
 

Etykiety: , , , , , , , , ,