Tanie i modne sukienki z cekinami

Na wybiegach ponownie zagościły cekiny, które niewątpliwie przyciągają uwagę i dodają modelkom blasku. Choć zazwyczaj kojarzymy je z wieczorowym wyjściem, tak naprawdę spełniają swoją rolę zarówno w dzień, np w postaci dodatku na bluzce, torebce, czy kurtce.

Kiedyś byłam ich oddaną fanką i polowałam na wszystkie możliwe świecidełka. Do dziś pamiętam, jak oszalałam na punkcie cekinowych leginsów, które nosiłam z oddaniem mimo, że cholernie gryzły.

A teraz?

Wielu ludziom cekiny kojarzą się z tandetą i tanim wyglądem... Czy rzeczywiście tak jest? Niekoniecznie, wystarczy je po prostu dawkować z głową. A więc jeśli stawiasz na cekinową sukienkę, nie dobieraj do niej cekinowej torebki czy butów. Dawkowanie materiału pokrytego błyszczącymi i migoczącymi w świetle blaszkami jest niezwykle ważne. I to właśnie ta umiejętność sprawi, że zamiast tandetnie, będziesz wyglądać olśniewająco.

 Photographer: SARAH ELIZABETH BRICKEY
Photographer: SARAH ELIZABETH BRICKEY

Przygotowałam dla Was małą wishlistę, dzięki której kupicie swoją wymarzoną cekinową sukienkę w atrakcyjnej cenie. Ja również zamówiłam jedną z nich, jak myślicie, KTÓRĄ WYBRAŁAM?

sukienki z cekinami gdzie kupić

1.Tutaj       2.Tutaj      3.Tutaj      4.Tutaj       5.Tutaj      6.Tutaj      7.Tutaj      8.Tutaj

Prawda, że ceny zaskoczyły Cię pozytywnie?  

Etykiety: